+420 720 751 567

Partneři

Naši partneři jsou nejen tradiční partneři z České republiky, ale nově jsou mezi nimi i partneři z řady zemí Evropské unie.

Vybavení pro uživatele

Zákazník švýcarská konstrukční, projekční, vývojová a výrobní firma v oblasti strojírenství se sídlem v Praze.

Česká pobočka zahraniční německé matky to nemá v IT vždy jednoduché. Vysoký standard, často v EU nižší ceny jsou pro dodavatele v IT někdy těžký oříšek. Zákazníkovi jsme vyřešili dodávky IT z České republiky, které jsou pro něj cenově zajímavé a rychle dostupné. Jeden z prvních zákazníků, který nám zaslal otevřené a vřelé poděkování za naše služby a dodávky.

Proč zákazník změnil dodavatele? Rychlost nabídky, individuální přístup, cena, náhradní plnění.

 

Digitální komunikace

Zákazník obec město s rozšířenou působností v Moravskoslezském kraji.

Předmětem plnění dle této smlouvy je pronájem 35 ks nových síťových zařízení, v režimu náhradního plnění a jejich přenechání pronajímatelem k užívání nájemcem a dále závazek pronajímatele zajistit veškeré služby související s pronájmem zařízení, blíže specifikované v této smlouvě, a to v takovém rozsahu, aby byla zajištěna funkčnost zařízení dle podmínek stanovených touto smlouvou.

TISKOVÝ SYSTÉM (licence pro max. 50 zařízení)

- bezobslužné automatické hlášení servisních požadavků 24 hodin denně

- reakční doba 12 hodin a garance opravy do dvou pracovních dnů

Proč zákazník změnil dodavatele? Nejlevnější cenová nabídka, kvalita řešení, náhradní plnění v ceně.

IP ústředny, kamerové systémy

Zákazník obec město s rozšířenou působností Pardubickém kraji.

V podmínkách výběrového řízení jsme zákazníkovi pomohli dodat celkem 108 IP telefonů od největšího výrobce IP telefonů. Dodání umožnilo plně digitalizovat ústřednu u zákazníka a výrazně snížit provozní náklady.

Proč zákazník změnil dodavatele? Cenová nabídka, rychlost a kvalita plnění, podpora, náhradní plnění.

 

Infrastruktura, řešení

Zákazník obec město s rozšířenou působností ve Středočeském kraji.

Dodávka 3 serverů se zárukou 3 roky na místě u zákazníka.

Rackové servery SuperMicro byly pro zákazníka cenově nejvýhodnějším řešením v dané specifické konfiguraci.

2 servery s procesory Intel Xeon E3 a 32 GB paměti, 1 server s procesorem Intel Xeon E5 a 64 GB paměti.

Dodání včetně operačního systému Windows Server 2012 64 bit.

Proč zákazník změnil dodavatele? Zajištění produktů na míru, nejlepší cena, rychlý servis.

 

Bezpečnost, antiviry, DLP, GDPR

Zákazník obec město s rozšířenou působností ve Zlínském kraji.

Dodávka bezpečnostního antivirového řešení, přechod od stávajícího řešení ESET.

Předmětem je dodání a instalace antivirového programu pro 250 emailových schránek (MS Exchange 2010) a 310 pracovních stanic včetně serverů (MS Windows 7 64 bit a MS Windows Server 2012 64 bit) s platností licence na následující 3 roky.

Nabízené řešení má samostatného administračního agenta, s možností rozmístit bezpečnostní řešení jedinou úlohou s bezproblémovou instalací antivirové ochrany a ochranu zařízení pracujících mimo vnitřní síť zadavatele.

Proč zákazník změnil dodavatele? Rychlost realizace přechodu do 3 dnů, nejlepší cena, implementace na místě.

 

Vývoj SW a naše SW řešení

Zákazník obec město s rozšířenou působností v Olomouckém kraji.

On-line formulářové řešení Cestovního příkazu. Struktura databáze běží na serveru MariaDB (opensource MySQL) na systému Linux CentOS 7. Je vytvořena relační databázi ve 4. normální formě tj. (včetně cizích klíčů), která umí spravovat obecně formuláře s workflow dle zadání. Vytvoření aplikace/formuláře se základní grafikou, nakódování HTML, aplikace napsaná v PHP. Správa uživatelů, schvalovací procesy, mailová notifikace, možnost přidávání dalších formulářů.

Proč si nás zákazník vybral? Implementace na míru, podobnost klasickému “cesťáku”, rychlost dodávky, komunikace v procesu vývoje.

Implementace SW a naše SW řešení

Zákazník obec město s rozšířenou působností v Moravskoslezském kraji.

Helpdesk GLPI, Asset management IT, helpdesk IT, inventarizace IT GLPI

Předmětem této realizace byla implementace web Help/Servis Desk pro evidenci řešení problémů uživatelů s informačními systémy a jeho implementace (dále jen „HD“).

Rozsah užití je cca 10 - 20 řešitelů na straně helpdesku a 400 uživatelů na straně zadavatelů, rozhraní pro uživatele je plně lokalizované.

Proč si nás zákazník vybral? Implementace na míru, doprogramování funkcí, customizace, support, školení, rychlost dodávky.

 

Analýzy, studie proveditelnosti, poradenství, Proof Of Concept

Zákazník obec město s rozšířenou působností v Ústeckém kraji.

Projekt Geoportál představuje soubor hardwarových a softwarových komponent pro ukládání a pořizování dat, publikace a poskytování dat a též jejich zpracování.

Cílem projektu je vybudování geografického informačního systému, který bude komunikovat s koncovými uživateli prostřednictvím uceleného konfigurovatelného rozhraní a bude poskytovat řadu služeb orientovaných na publikaci, analýzu, editaci, ukládání a zpracování geografických dat, jejich atributů a souvisejících informací.

Výstupem projektu bude funkční geoportál města.

Proč si nás zákazník vybral? Pomoc se správným výběrem dotačního titulu (změna z výzvy 28. na 26.), znalostní báze, pro zákaznický přístup.

Výběr partnerů

 

Naše partnery si velmi pečlivě vybíráme, protože spolehliví a perspektivní partneři jsou základem proto, abychom Vám, zákazníkům, mohli nabídnout ty nejlepší produkty a služby.

 

Naši partneři jsou nejen tradiční partneři z České republiky, ale nově jsou mezi nimi i partneři z řady zemí Evropské unie, zahraničí tak, abychom Vám mohli nabídnout to nejlepší z celé Evropy a světa.

Vzdělávání a školení

 

V rámci kontinuálního vzdělávání zaměstnanců a spolupracovníků spolupracujeme s klíčovými výrobci v každé oblasti.

 

Účastníme se jejich odborných konferencí, workshopů, seminářů i webinářů tak, abychom zákazníkům mohli přinášet ty nejlepší řešení a poskytovat nejkvalitnější služby.

 

Tyto získané znalosti a vědomosti Vám následně nabízíme a pomáháme Vám k dosažení Vámi stanovených cílů.

Výhody pro zákazníka

 

Obvykle spolupracujeme přímo s výrobci produktů nebo služeb nebo jejich autorizovanými distributory a tím zkracujeme tok informací, zboží od výrobce k zákazníkovi.

 

Přímá spolupráce nám umožňuje zprostředkovat Vaše požadavky tak, aby jsme na ně mohli s podporou výrobců reagovat co nejlépe.

 

Díky přímé spolupráci s výrobci můžeme pro Vás vyjednat u výrobců lepší ceny a dodací podmínky při odběru většího množství zboží.

Sídlo společnosti:

Scenario s.r.o.

Pohraniční 1435/86

703 00 Ostrava

Scenario s.r.o. zapsána v obchodním

rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě,

oddíl C, vložka 55460

IČO: 294 62 177 DIČ:    CZ 294 62 177

Scenario s.r.o., všechna práva vyhrazena. Česká republika 2013-2017 ©