Produktový manažer
Produktový manažer
v oblasti IT

(informační technologie)

(vhodné pro OZP - osoba zdrav. postižená)

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.

Produktový manažer v oblasti informačních technologií

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. “Svobodu v práci” - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost?

• Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
• Komunikace s dodavateli, distributory a výrobci IT.
• Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
• Komunikace s obchodníky
• Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
• Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
• Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
• Analytické myšlení
• Záliba v IT
• Orientaci v oblasti informačních technologií
• Chuť učit se novým věcem
• Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
• Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
• Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co Nabízíme?:
• Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
• Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Flexibilní pracovní dobu
• Pracovní dny pondělí až pátek
• Volné víkendy a svátky
• Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
• Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
• Sick days
• Po zapracování možnost Home Office
• Firemní a týmové akce
• Výborná káva i mléko zdarma
• Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Produktový manažer / referent
Produktový manažer / referent
v oblasti RP

(reklamní předměty a marketing)

(vhodné pro OZP - osoba zdrav. postižená)


Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy oddělení marketingu, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.

Produktový manažer v oblasti reklamních předmětů a marketingu

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. “Svobodu v práci” - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.


Co budete mít na starost:

• Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
• Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci reklamních a propagačních předmětů.
• Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve
státní správě.
• Komunikace s obchodním týmem
• Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v marketingu
• Hledání nových příležitostí v oblasti marketingu a sledování trendů
• Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
• Analytické myšlení
• Záliba v reklamních předmětech a propagaci
• Orientaci v oblasti marketingu
• Chuť učit se novým věcem
• Znalost anglického jazyka na úrovni čtení
• Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
• Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co Nabízíme?:
• Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
• Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Flexibilní pracovní dobu
• Pracovní dny pondělí až pátek
• Volné víkendy a svátky
• Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
• Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
• Sick days
• Po zapracování možnost Home Office
• Firemní a týmové akce
• Výborná káva i mléko zdarma
• Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Asistent produktového manažera
Asistent produktového manažera
v oblasti IT

(informační technologie)

(vhodné pro OZP - osoba zdrav. postižená)


Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení.
Právě nyní rozšiřujeme náš tým o další kolegy:

Asistent/ka produktového manažera v oblasti informačních technologií

Co budete mít na starost?

•Vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
•Evidence v informačním systému
•Komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
•Podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
•Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
•Práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
•Denní telefonická a emailová komunikace

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
• Analytické myšlení
•Počítače a informační technologie jako koníček
•Orientaci v oblasti informačních technologií
•Chuť učit se novým věcem
•Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)

Co Nabízíme?:
•Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
•Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
•Práci na hlavní pracovní poměr
•Flexibilní pracovní dobu
•Pracovní dny pondělí až pátek
•Volné víkendy a svátky
•Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
•Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
•Sick days
•Po zapracování možnost Home Office
•Firemní a týmové akce
•Kvalitní káva a mléko zdarma
•Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Administrátor e-shopu
Administrátor e-shopu
s Informačními technologiemi

(vhodné pro OZP - osoba zdrav. postižená)


Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení.
Právě nyní rozšiřujeme náš tým o další kolegy:

Administrátor e-shopu s Informačními technologiemi

Náplň práce:
• práce se zbožím novém eshopu it-market.cz
• zatřizování produktů do taktegorií, doplňování popisů a fotografií, vyřizování objednávek

Požadujeme:
• počítače a informační technologie jako koníček

Co Nabízíme:?
•Zajímavý plat a bonusy
•Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
•Práci na hlavní pracovní poměr
•Flexibilní pracovní dobu
•Pracovní dny pondělí až pátek
•Volné víkendy a svátky
•Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
•Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Sick days
•Po zapracování možnost Home Office
•Firemní a týmové akce
•Kvalitní káva a mléko zdarma
•Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

V případě zájmu zašlete své CV na [email protected]